miércoles, 10 de junio de 2009

Como nos venden la moto

Resumen: La propaganda es a la democracia lo que la cachiporra al estado totalitario. Chomsky nos muestra, tomando casos concretos, qué son las técnicas de persuasión, cómo y quién las aplica, con qué intenciones y cómo actúan sobre nosotros. Ramonet da un paso más. Examina, e ilustra con hechos, cómo los medios de control y vigilancia se han multiplicado con la fantástica capacidad de las nuevas herramientas. ¿Quién tiene la propiedad de estos medios?.

Autor: Noam Chomsky e Ignacio Ramonet



3 comentarios:

  1. A la presentació falten dades, consulteu orientacions. Cal posar etiquetes a les entrades i afegir un gadget al menu lateral per que apareguen i faciltar la recerca al bloc, xics. Un poc més de feineta...

    ResponderEliminar
  2. Segur que hi ha raps sobre els temes dels quals parla el llibre. Estaria fantàstic que els utilitzareu per fer la vostra crítica personal. Mireu de posar algun altre recurs a la barra lateral d'allò que vos agrade i personalitzeu el bloc un poquet.

    ResponderEliminar